Tankar och Funderingar

Nu är det bra länge sedan jag va här inne. Ska jag vara helt ärlig så hade jag glömt bort denna sidan fram till någon dag sedan då jag och min älskade vänn C pratade om mitt gammla liv. Nog om detta, nu är jag här igen för att skriva av mig.
Tankar och fundringar, ja vad säger man förutom att tankarna snurrar så mycket i huvudet på mig.
Jag syrran och C startade ett företag 2012 Ljusglädje heter det och tro mig att ha eget företag är så jäkla kul men samtidigt tar det så mycket kraft och energi av en. Så vårt älskade företag har ju inte riktigt hjälpt mig och Henke i vårt förhållande. Sedan har vi min svägerska ja vad säger man där? Det finns inte mycket att säga om henne förutom att vi är raka motsatserna och funkar ej ihop. Vår hund Nova har gått bort för två årsedan och nu har vi två nya staffar, en hane som är Novas Sysling samt ida som är novas systerdotter.
Jag och H har med tiden glidit allt längre och längre i från varandra, och det gör mig ont i hjärtat. Vi hade oss ett alvarligt snack här om natten om hur vi skulle göra och kom fram till att vbi ska göra ett sissta försök att rädda vårt förhållande och vår familj.  Men det svåraste är ju att inte hamna i samma spår igen, vi tar en dag i taget så får vi se hur det går. Men vi kan med stolthet säga att vi försökte i alla fall.
Så i går så pratade vi och då kom jag på att HERRE GUD  jag kommer aldrig få bli nykär igen. Jag kommer aldrig att ha pirret längtan på det vis man har som nykära. Vilken miss :(.
Men vad är viktigast?
Familjen?
Gnistan?
Nykärleken?
Jo min familj och gnistan men den får vi försöka arbeta tillbaks för den är ju nästan död.
Men något som gjorde mig glad är i alla fall att både jag och H är överäns om att vi kommer att göra detta så bra vi bara kan för vår älskade dotter.
Jag vet att jag skriver ganska osamanhengande men försök själva att skriva ner när era hjärnor bara snurrar av massa tankar samt ha högsta volym på med Infected Mushroom tro mig det är svårt. Nog om det hoppas ni alla där ute har haft ett fantastiskt år kram på er alla
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0