Vanessas första Valborg.

Hahaha ja du vad säger man, det är minst två år sedan jag va och kollade på en brasa, dagen i ära så blir det till att kolla på brasan med Syrran,Sandra,Risvall med familjer. Risvall och familj kom över till oss vid 15 tiden och då tände vi grillen och umgicks, ungarna va vid lekparken medans vi höll på med maten och när vi ätit så tog jag och Sara en tripp till lekparken med de stora barnen innan vi gjorde oss klara för att åka till Emaus och möta upp syrran och Sandra med familjer. Det va ju inte någon höjdar brasa må jag lova och den brann upp inom en halvtimme, det va fruktansvärt kallt ute så när den brunnit upp så åkte vi hem igen. Men som sagt i det stora hela så va det en underbar dag, men jag personligen förstår inte själva stohejet med Valborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0