Äntligen träffar man Sandra igen 110425

Hej!

Nu har det hänt mycket men inget jag tänker gå in i detalj, efter en lång tid med funderingar och oro så fick jag äntligen träffa Sandra. Hon har varit borta från oss ett tag och under den tiden så har huvudet gått på högvarv, vad hände?,varför hände det? , hur mår hon?, kommer hon överleva?. hade jag kunna förhindra detta?, om man ändå fanns där för henne. Jag har gråtit och samtidigt haft så mycket skulldkänslor i kroppen, Ja det har gått tankar om och om igen och samtidigt har man försökt att leva så normalt man kan för omgiviningens skull. Men som sagt nu här jag äntligen fått träffa henne och det va jätte skönt att se att hon mår bra och få veta lite mer om allt....Vi hade det jätte mysigt och vi ska ses snart igen, fick även chansen att träffa hennes lilla gobit Milo och ja vad säger man. Det är en grymtande liten köttbulle så är så underbart söt och snäll.


Milo och Vanessa delar på pastan :)




Senare samma kväll så åkte jag och bästa grannen Pia på bio, hon hade varit i Norberg och fått köra i recer fart till västerås för att hinna plocka upp mig och sedan hinna till bion. Vi kollade på I am Number Four och den va grymt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0