Nova 1 år 100306

Aldrig i mitt liv lyckligare jag vart.
Endast massa sorger i hjärtat jag bart.
Men nu är allt som bortblåst och bara glädje kvar.
Och en kärlek jag vill känna i hundratals dar.
Den kärlek som fått mitt hjärta att slå på nytt.
Du har gjort så att alla mörka moln från himmelen flytt.
Nu skiner i stället solen mot mig.
Och allt detta på grund av dig.
Ett leende strålar från mina läppar varje dag.
Bara din närhet tycks göra mig svag.
Aldrig vill jag lämna dig, någonsin.
Tanken att aldrig få se dig igen.
Tvungen att bara vara din vän.
I ett års tid gick det bra.
Men nu när jag fått dig är din kärlek allt jag vill ha.
Utan dig skulle jag aldrig klara av att existera
För dig skulle jag vad som helst riskera.
För mig är du den klaraste stjärnan på en himmel svart,
Som strålar i mitt hjärta den mörkaste natt.

Älskar dig så Nova

 

All kärlek till dig nu och för alltid vår älskade Nova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0