Härligt sällskap av de bästa:) 100314

I dag va jag hem till bästaste Jonna för att ge henen presenten, hon fyllde ju 25 år den 10/3. När jag kom dit hade hon gjort fika, vi kollade på tv och snackade lite innan jag gick över till bb för att gosa med tvillingarna. När jag kom dit så va Sandra och Wille redan där, vi snackade och fikade sen vid halv fem så kom svärmor och hälsade på de små. Hon höll i lill killen medans Anders hade lill tjejen mot sitt bröst. När vi varit där en stund så körde svärmor hem mig innan hon körde vidare för att tvätta bilen samt handla. När jag kom hem så blev Henke jätte glad vi kramades lite sen satte vi oss och kollade på film. När vi gick och la oss så stängde vi av elementerna där uppe för det är stekande hett på övervåningen. .

 

Hos Jonna & Tommy

 

På BB!

Prinsen:)

 

Anders med lilla Emilia!

Nu ser hon lite gladare ut:)

 

 

Svärmor med lill killen!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0