Goaste mailet av Henke

När jag klev upp så satte jag på datorn och då hade jag fått ett mail av älsklingen.

När jag läste det så blev jag rörd, man kan inte annat än säga att han verkligen bryr sig om vårat barn och han håller sig uppdaterad om vad som händer med vårat barn i min mage.

Tack för att du är min och för att du står ut med mig jag, älskar dig så otroligt mycket. 

 

Från Henke!

Wiktor säger:

"Alla mina fem sinnen fungerar nu!" J

Så bjud han på nått gott!

Du behöver mycket c-vitamin forfarande (ca. 80-100milligram / dag) babe för att Wiktor ska kunna utveckla starka ben och nya celler. Röd paprika är rik på c-vitamin.

Ring försäkringskassan idag och fråga om föräldra penningen och hur vi ska göra och framför allt VAD vi ska göra för att vi ska få den i tid osv….

LOVE YOU J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0