Getto häng med brudarna och lite Shan Atci 100305

I dag fick jag mig den bästa förfrågan på länge, Maria ringde och fråga om jag ville följa med på lite Getto häng med brudarna och lite Shan Atci . Jag blev jätte glad och ringde genast till Henke och frågade om det va ok, som svar fick jag ” Det är klart du ska följa med dem”. Jag ringde tillbaks till Maria och sa att jag skulle med och att jag skulle höra av mig vid 18 tiden för att se vart de var. Jag gjorde mig klar och sen kom Henke och hämtade upp mig och Nova, vi åkte till Ikea och handlade lite till barnet samt massa ramar till alla bilder som jag framkallat. När vi va klara så körde Henke ner mig till stan och så gick jag och mötte upp brudarna. Vi gick och käkade lite innan vi gick vidare till konserthuset för att få skratta lite till Shan Atci. När vi kom fram och in i salen så kan jag ju säga så här det va inte mycket vitt där inne. Men det är ju inte så konstigt eftersom hans humor är mer riktade åt syrianer, Iranier, Irakier, Turkar . Men skratta så tårarna spruta det gjorde vi hela bunten, när det va klart så gick vi vidare till Skybar på våning 24 i skrapan. Maria hade bokat bord till oss och när vi kom dit så beställde jag en alkoholfri drink och tro mig den va grymt god men jag fick halsbränna av den så det fick räcka med en sen blev det vatten tills jag åkte hem. Henke kom och hämtade mig och han såg så glad ut. När vi kom hem så käkade vi lite sen va det dags att sova.  Tusen tack tjejer för en kanon kväll det behövde jag verkligen. Puss på er

 





































































Kommentarer
Postat av: Maria

Det var verkligen super skoj att du hängde med oss...Nästa gång är du given redan från början. Nu när jag vet att du gillar han <3

2010-03-10 @ 20:43:46
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0