En händelserik dag :)

Åkte förbi Matilda med post samt träffa hennes nya familjemedlem lilla staffe/pittbull tiken Tigra på 8 veckor. När vi hälsat och tittat klart på henne så åkte vi vidare till Henkes gamla garage för att ta ner en hylla som han ska ha i nya garaget. När vi va klara med det så åkte vi till Zebbes Karate träning och snacka om att jag blev chockad när jag ser Erik träna barnen. När vi va klara så åkte vi och köpte mat sen åkte vi hem till Danne och käka samt kollade på bilar och hans fiskar. När vi kom hem så ville Henke knäppa kort på min mage så då fick han väll det men jag blev förfärad över vad jag såg, den har blivit så stor nu och det är hela 8 veckor kvar så hur stor kommer den att bli???Men jag får väll vara glad över att jag inte fått några bristningar ännu men det som sagt det är ett tag kvar så vem vet de kanske kommer mot slutet..

 

Hos Matilda!

 

I garaget!

 

Zebbes Karate träning!

 

Hemma hos Danne!

 

Bilder på hur magen har blivit större!

 

Magen den 19/11-09



Magen
den 4/2-2010



Magen nu den 9/3-2010







Kommentarer
Postat av: Maria

Shit vilken mage....Å SÅ FIN DU ÄR.... <3



Jag snor dina bilder på min son med...puss puss!!!

2010-03-10 @ 20:39:17
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0