Från den 9/5 - 6/6

Den 9 Maj så valde våran lilla prinsessa Vanessa att komma ut till världen, det va kämpigt och det tog 21 timmar allt som allt innan hon gav med sig och kom ut.  Nu har vi varit föräldrar i 4 veckor och jag säger det på så smidigt sätt jag bara kan. Det är inte lätt att vara förälder, jag har hunnit med att få känna på både depretion och trötthet som jag inte trodde fanns.  Att vara småbarns förälder är verkligen inte min grej, jag gillar det inte. Jag älskar vår dotter över allt annat men jag avskyr just den här perioden, hoppas det går undan nu så hon snart är ett år.  Jag är ständigt trött och ofta väldigt ledsen men det beror ju säkerligen på min trötthet. Jag har en kille som hjälper mig så mycket han bara kan och det gör så mycket för mig. Bara att får gå och vila en timme ger mig lite mer kraft att orka. Jag va på Bio med Sofia och det gav mig kraft, jag behövde få komma iväg en stund och tack vare att jag har en sådan underbar kille så kunde jag göra det.  Vi har haft besök av folk som vill träffa lilla Vanessa men jag känner att jag inte varit den som kontaktat mina vänner om det utan de har fått höra av sig och det ber jag om ursäkt för. Jag är bara så trött hela tiden och min trötthet gör att jag glömmer allt annat… Jag har fått höra att folk vill att jag bloggar lite men det är svårt att hinna med så här kommer det bilder från då prinsessan kom fram till i dag..Hoppas ni gillar det kram.

 

Söndagen den 9 Maj förlossningen !

 

Måndag 10 Maj BB!

 

Tisdag den 11 Maj BB!

 

Onsdagen den 12 Maj BB!

 

Torsdagen den 13 Maj BB och hos Momme!

 

Den 13 Maj hemma!

 

Fredagen den 14 Maj

 

Lördagen den 15 Maj!

 

Söndagen den 16 Maj, Vanessa är nu en vecka gammal!

 

Måndagen den 17 Maj, hemma hos syrran.

Emilia!

 


Gabriel!

 

Tisdagen den 18 Maj

 

Onsdagen den 19 Maj

 

Fredagen den 21 Maj


Lördagen den 22 Maj

besök av Henkes bröder samt deras familjer.


 

Hemma hos syrran:


 

Söndagen den 23 Maj, Theos dop.

 

Tisdagen den 25 -27Maj vi är i Hälsingland.

 

Fredagen den 28 Maj, sandra är på besök :)

 

Söndagen den 30 Maj Anders fyller år:)

 

Utanför oss , Adam och Henke försöker spela fotboll men hundarna vill vara med:)

 

Måndagen den 31 Maj

Besök av svärfar

 

Tisdagen den 1 Juni

Pokarna har fått en sandlåda :)

Bästaste Jonna och Sara är på besök :)

 

Hemma hos oss.

 

Bio med bästaste Sofia

Grymt bra film.

 

Torsdagen den 3 Juni

Om man inte orkar stå i kön inne så tar man drive trun i stället :)

 

Grill hos Ida och Jimmy.

 

Lördagen den 5 Juni

Grill hos Anette och Mathias :)

 

Söndagen den 6 Juni

Sväris på besök:)

 

Det va allt för tillfället..ler.. Kramar om





Kommentarer
Postat av: Jonna

Du behöver verkligen inte u¨rsäkta dig vännen! Jag tror vi alla förstår denna otroliga omställning. Självklart är ni trötta och det är nog ingen som klandrar er för det!! Hoppas ni har det bra, jag kommer snart igen!! Pussar o kramar!!

2010-06-07 @ 00:19:12
Postat av: maria

Bilder säger mer än ord!!! Ni, dem vi oss så härligt!!

2010-06-11 @ 11:01:00
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0