Dessa dagar 100112-100120

Tisdagen den 12/1

Skulle städa bort julen men slutade med att datorn åkte in i gästrummet!











Onsdagen den 13/1

Nova bus!







Fredagen den 15/1

Nova va hos vettrinären och fick då en tratt för hon har öroninflamation. Hennes Demodex har blivit bättre så nu är det ett besök till sen är det över.





Innan vi åkte till vett



Nu har vi kommit hem och hon är inte så nöjd.




Matte är blödig och tar av tratten när hon har uppsyn över mig.





Husse sitter och spelar på soin PS3 ..


Lördagen den 16/1

I dag va matte och husse och hämtade en soffa till gästrummet och sen åkte de till IKEA och handlade lite saker in dit.



När matte va klar så gick vi ut och busade med min kompis Axa det va jätte kul för jag har inte träffat henne på så länge.


















Söndagen den 17/1

I dag fick vi besök av svärmor samt Danne.




Måndagen den 18/1

I dag så gick jag och matte till matte syster och vi mötte upp kompisarna Billy och Lucky på vägen. Det blev lite bus innan vi fortsatte till Claudia.













Hemma hos Claudia.


Mattes kusin Johanna höggravid ska kläcka när som'



Claudia med sonen Jonathan samt Anette och Alexander



Luckys ägare Anette med lilla Christian samt Claudia



Kusin Johanna



Maria med sonen Jonahtan


När matte och husse kom hem från Ikea så kom lilla Tyson med sin husse på snabb besök.
Tysons husse tycker så mycket om mig så han har kommit förbi en gång i veckan bara för att få busa och klappa på mig men nu har han skaffat sig en egen hund men han gillar mig förde.



Tyson är en 9 veckors gammal amstaff/pittbull





husse försöker gosa med Tyson men jag vill ju vara med..




Då går jag till Tysons ägare i stället..



Tisdagen den 19/1

I dag har jag och matte bara varit hemma och fixat i lägenheten samt varit ute och lekt i snön.























Nu har husse äntligen kommit hem. Dax atgt gosa lite innan vi somnar..




Nu sover vi så gott i gästrummet medans matte sitter och chattar med tant Laila/gammel matte




Nu har jag vaknat till liv i gen och nu vill jag upp till matte och gosa lite men hon vill inte.








Onsdagen den 20/1

I dag va matte uppe med tuppen och det händer inte ofta speciellt inte nu för tiden. När vi varit ute på promenad så tog hon det lungt och sen la vi oss och sov i gäst soffan. När hon vaknade så åkte hon till barnmorskan och kollade hur Nano mår och allt va bara bra med Nano/ min blivande kompis. Nu är mitt gästrumm klart och jag älskar att sova under tv eller i gästsoffan.



Promenad kl 08 det är kallt ute.

Gästrummet före.



Och gästrummet efter.


















Kommentarer
Postat av: Jonna

Oh vad mysigt det blev!! Där sover jag gärna =)

2010-01-21 @ 11:43:27
URL: http://ghola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0