Dessa dagar! 100102-100111

Ja du vad har jag och säga nu då???? Inte mycket kan jag ju säga, jag har kommit in i en sådan där svacka då jag bara känner suck inför att blogga så här har ni bilder om veckan i stället . Jag kommer säkert komma tillbaks men just nu känner jag bara att Jag inte orkar… Har så det räcker och blir över med allt och inget som jag gör… hahahah kram på er i alla fall..

 

LÖRDAGEN DEN 100102

Detta va en riktig slapp dag!

 

SÖNDAG DEN 100103

Va och hälsade på Sandra L med sonen.

 

Två frusna hjältar går hem!

 

MÅNDAGEN DEN 100104

Först en heldag med Mathilda och dotter på stan sen film kväll hos Sandra L.

 

Hos Sandra L!

 

TISDAGEN DEN 100105

En härlig dag med syrran och familjen!

 

Pappa Anders sitter med sönerna i soffan.JOnathan sitter och spelar bil spel på x-boxen.

 

FREDAGEN DEN 100108 ANJA FYLLER 30 ÅR!


Anjas dotter Adina samt sonen Leon


Goaste Jonis.




Anders och Mathias

 

Det bjöds på chiskake samt bullar och kakor i massor..Mums...

Barnen leker för fullt..

 

Jag och Mathias

 

Anja...

Min vackra gravida syster!

Anders

 

Nicklas , Anjas bror...

 

 

LÖRDAGEN DEN 100109

Hemma hos mamma!

Snyggingen har mosters glasögon på sig..ler.

 

Hahahah Mathias värkar hungrig..

 

Mosters gulle pojkar!

 

Syrran och mamma...

 

 

SÖNDAGEN DEN 100110

Nova är ute och busar med kompisen Lucky

 

 

MÅNDAGEN DEN 100111

Först hem till Mathilda för att hämta bilbarnstolen och då kunde man ju inte låta bli att gosa lite med kattungen samt hundvalpen.

 

Donna 9 veckor !

 

Whoopsidaisys Mr Bombay!








Nu bär det av hem till Maria för att hämta massa barnkläder samt umgås lite med dem alla.






Maria med hennes två yngsta..Christian i knät samt Jonathan i stolen..


Henke och Mathias


Två trötta och slitna systrar..ler..



Sen bar det i väg hem till syrran och Anders när vi åkte från Maria..

Två trötta hjältar.







Hoppas bilderna gett er en liten inblick på hur dessa dagar varit..ler..
Kram kram

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0