Torsdagen den 4/2-2010

I dag så va jag i väg till Adecco och när jag va klar med det så gick jag upp till The Studio för att ta syrran med barn samt Mathilda och Tony sälskap. När jag kom så dröjde det inte länge förens syrran fick gå in och fottas så jag följde med henne in för att hjälpa henne med ungarna. Det blev massa bra bilder på dem alla och när vi va klara så gick vi ner till Mc Donalds så Jonis och vi andra fick mat i oss. Sen åkte vi hem men jag klev av vid Bäcby för jag skulle möta upp Henke där, vi köpte mjölk till syrran och sen åkte vi hem till henne med den innan vi körde vidare hem. När vi kom hem så ställde sig Henke och skottade och sen tog vi en promenad med Nova och då mötte vi Anette och Lucky så de fick busa av sig lite. När vi kom in så började vi med pankakor och då kom Jonna och Sara.

 

The Studio!

Mathilda med familj :)

 

Syrran med barn:)

?


Underbaraste tjejerna kom över på besök J

I dag fick jag besök av Jonna och Sara, de hade med sig paket till mig för att jag fyllt 30. Vi fikade och snackade och mycket skratt blev det, sen visade Jonna mig hur man fixade lite saker på bloggen och undertiden satt Sara och Nova i soffan och busade för fullt. När vi va klara så började Jonna busa lite med Nova och då blev det lite bitning både här och där. Ja det va verkligen kul att träffa dem igen det va så länge sedan och de va verkligen saknade. Jag hoppas att det inte kommer att dröja lika länge tills nästa gång men som sagt visst jag bor fan på fel sida av stan men det gör väll inget..ler..Puss på er brudar jag älskar er.

Tusen tack för presenterna de va kanon bra.

 

Goaste Sara!

 

Underbaraste Jonna :)

 

Fullt  bus!

Så sött!

 

Nu är det Jonnas tur :)

 

Vad har du i handen Sara?

 

Puss hej då!

 

De underbara presenterna jag fick av Sara och Jonna!

Den underbara filten kommer göra susen uppe i barnrummet när man sak sitta där och amma:)

Här kommer lite magbilder. Den har växt lite sens sist:)

 

Magen den 19/11-09

 

Min magen nu den 4/2-2010 med andra ord knappt 3 månader efter :)

 

Bus på tomten!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

finaste mamma med underbaraste kotten som hon bär i sin sjukt fina mage! saknar redan! puss på er

2010-02-06 @ 03:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0