Måndag 8/2 - Tisdagen 9/2

MÅNDAGEN DEN 8/2

I dag så körde Henke över mig till Matilda efter lunch och när jag kom dit så va Tristan hemma från dagis. Han hade varit dålig under helgen så han fick vara hemma en dag tillJ , han kom in i köket och satte sig med oss och pratade samt lekte medans vi kacklade om allt och inget. Det va jätte trevlig, när kl va närmare 16 så gick Matilda och hämtade Liam från skolan. Ungarna busade med Nova och sen satte de sig och spelade x-box 360 för att vara så unga så kan de spela riktigt bra och komplicerade spel. Efter ett tag va det mat dags så de satte sig och käka medans jag satt och väntade på Henke. Han kom och hämtade mig vid 17:30 tiden så åkte vi till garaget för att fixa lite innan vi åkte hem.

 

Goa tristan och Storm

Matilda

Hundarna, tikarna löper.

Liam visar stolt upp sin tatuering.



TISDAGEN DEN 9/2

I dag va det meningen att jag skulle till Matilda men jag hade så ont så jag va hemma i stället, syrran och Mathias kom efter att de lämnat Jonis på dagis. Vi satt och snacka om allt och inget sen va det matdags kl 11 så då käkade vi och när vi va klara så somnade Mathias och vi sate oss i vardagsrummet och pratade undertiden. När kl va 14 så gick vi och hämtade Jonathan på dagis, medans syrran gick in så gick jag, Mathias ,Sofia samt våra hundar i väg en bit så hundarna kunde leka av sig lite innan vi skulle vidare hem till syrran. Efter en stund så kom Jonathan och syrran, så då gick vi hem till syrran. Henke kom vid 15:20 tiden hem till syrran och så fikade vi lite innan vi åkte i väg. Jonathan åkte i vår bil så körde Henke över oss till mamma och när de lämnat oss så åkte Henke och Anders i väg för att flytta Henkes garage. När kl va närmare 20 så kom de och hämtade oss.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0