Dessa dagar 100205 - 100207

FREDAGEN DEN 5/2

I dag så körde Henke över mig till Matilda efter lunch, jag va hemma hos henne fram till Henke slutade då han hämtade upp mig och körde över mig och Nova till mormor och morfar. När jag kom dit va mamma där och efter ett tag så kom syrran med familj. Henke hämtade upp mig vid 18 iden så åkte vi hem, jag va ganska ledsen när han hämtade mig så vi satt i bilen och pratade ut lite innan vi gick hem.

Nu tror ni säkert att det va något Henke gjort eller sagt men det va det absolut inte, han är det bästa stöd jag någonsin haft och det älskar jag honom för. Nej det är med av kommentarer som jag får av min mor och mormor hela tiden, hade jag inte haft syrran där så hade jag säkerligen brutit ihop där men jag höll mig tills jag kom ut i stället. Normalt fall så käftar jag oftast tillbaks men ärligt jag pallar inte göra det längre och så är jag ju mycket känsligare nu förtiden.

Hos Matilda:

Uzka, Signe och Storm

Matilda pratar i mobilen inget ovanligt.,ler..

Va då inte tigger vi heller :)

Händig hon är , bakar bröd :)


Hos mormor och morfar:

Mormorf, mamma och morfar.

Morfar

Fika dax

Så går det när man låter mathias äta en mums mums själv..ler..

Goaste Jonis



Jonathan knäpper lite kort:)



LÖRDAGEN DEN 6/2

I dag åkte vi över till Sandra och Micke, vi fikade och pratade om allt och inget. Det va trevligt.


SÖNDAGEN DEN 7/2

I dag kom Micke, Céline och Roger på besök, killarna satte sig och spelade medans Céline busade runt i lägenheten. Vi käkade och en stund efter så åkte Roger men Micke och Céline va kvar, jag gick och vila för jag hade så ont och när jag klev upp igen så va Céline lika busig. Vi fikade och efter fikat så gick jag och mötte upp Anette och Lucky så hundarna fick busa lite. När jag kom tillbaks så hade Micke och dotra åkt. Det va en mycket trevlig dag måste jag säga och Henke storm trivdes med att ha lillebror på besök.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0