DEN 13/2 - 18/2

LÖRDAGEN DEN 13/2

I dag så åkte vi hem till Sofia och Gugge för att fira vår underbara Sofia, när vi kom så va hennes föräldrar på väg att gå och det hade kommit lite folk. Nova hittade en kompis det va en liten hane på 10 veckor som skulle busa men skrek så fort Nova röde sig. Vi satt och snacka och käka massa gott fika sen när kl va närmare 20 så åkte vi hem. Jag hade jätte trevlig och hade velat stanna längre men eftersom jag har så ont så har jag svårt att hålla minen uppe. Men jag har saknat tjejerna det va kul att träffa dem alla och självklart Sofia.

Tack för en kanon kväll gumman…Puss


TISDAGEN DEN 16/2

I dag kom syrran och Mathias förbi efter att del ämnat Jonis, Mathias ville vara med när jag lagade mat så han fick leka med vatten undertiden och det bara älskade han. Henke kom hem till maten och efter maten så somnade Mathias som vanligt. Vi satt och snacka och sen gick syrran och hämtade Jonis på dagis. När han kom så kom Sofia i samma veva så hon och Axa va även på besök, Jag och Jonis gick ut och lekte lite med snön ett tag och Nova följde med oss ut. När vi varit ute ett tag så gick jag in men Jonis stannade kvar en stund till och lekte. De gick hem vid 17 tiden och Sofia gick hem strax efter , Henke hämtade upp mig så åkte vi i väg och handlade lite.


ONSDAGEN DEN 17/2

I dag fick jag ett meddelande av kusin Johanna att hon fick en pojke kl 10:57, gud va kul för det är ju på min pappas födelsedag. När Henke varit hemma på lunch så körde han över mig och Nova till syrran, Han kom hem till henne efter att han jobbat och vi han väll umgås en stund innan mamma och mormor kom. Jag och Henke stannade en liten stund sen åkte vi hem, jag har som lite svårt att umgås med dem , de säger saker utan att tänka på va de säger så det är inte kul att vara uppe i dem alla gånger. Jag och Henke åkte och kollade på en barnvagn men det va en flopp så det va lite tråkigt.


TORSDAGEN DEN 18/2

I dag så kom syrran efter att hon lämnat Jonis på dagis, vi satt vid nätet och kollade runt lite sen bokade jag en tid med en kvinna i Strägnes som hade en barnvagn som jag va intresserad av. Vi käka samt kollade lite på tv sen gjorde jag mig klar så körde Henke över mig till Adecco för ett sista möte. När jag va klar så köpte jag en present till Henke samt en luftfri nappflaska och avmaskningsmedel på Apoteket. När Henke kom så stod jag och Nova redo på parkeringen för att åka vidare till Strägnes. Vi stannade och käkade på vägen sen bar det i väg, när vi kom dit så fastnade jag för vagnen så fort vi kom innanför dörren. Det va en likadan som syrran hade haft och hennes vagn gillade jag så mycket så vi tog den. När vi äntligen kom hem va kl närmare 20:00 så vi kollade igenom vagnen för att lära oss hur man gör med den och sen bar vi upp den. Henke satte sig vid tv och spelade medans jag satte mig vid datorn. Efter ett tag så ville Henke ha kvälls fika och gick då in i köket och såg sin present ligga där på bordet och vänta på honom. Han kom in i datarummet och gav mig en stor puss och sen gick han tillbaks till köket. Han blev jätte nöjd över tröjorna jag köpt.

 



Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för att ni kom, va jätte kul..kram

2010-02-19 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0