100131-100204

Söndagen den 31/1

Jag brände bilder till mamma och så fick vi besök av Henkes pappa och hans fru Anette, jag fick en vacker hand ljustake av dem i present , tusen tack den är jätte fin. När de skulle gå så åkte vi hem till mamma och lämnade skivan sen åkte vi hem till syrran en stund.


Sitter och väntar på matte!

Matte tar för lång tid på sig så jag somna!

 


Måndagen den  1/2

I dag har jag mest tagit det lugnt men på kvällen så åkte vi hem till mamma en stund och hälsade på


Snökul!

Kom då matte det är ju bara snö :)

 

Vad va det som lät?



Onsdagen den 3/2

I dag har vi bara tagit det lugnt Henke har suttit och spelat på kvällen och Nova legat bredvid och myst.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0