JUL JUL Strålande JUL :)

Hej hej.

Dagen började lite segt med att gå upp halv 7 och sedan uppehålla Vanessa medans man försöker plocka bort det sissta här hemma. När Henke väl klev upp vid 9 tiden så va det bara för honom att hänga tvätt samt göra sig klar. Jag gick ut med Nova i det kalla vädret och senda gjorde jag mig klar. Fick höra att Emma och Danne inte skulle komma så det va ju en liten besvikelse, jag hade facktiskt sett fram emot att träffa dem men det finns ju en dag i morgon... Maggan kom strax efter 12 så då satte vi oss och käka och sedan öppnade vi lite julklappar som Vanessa hade fått från oss samt Zebbe med familjer :). När vi va klara med det så packade vi in oss i bilarna och åkte över till Mormor och Morfar för att lämna en liten julklapp. Vi fikade en stund och sedan åkte vi vidare hem till syrran. När vi kom dit så va hela tomteverkstan där :), vi fixade med mat och satt och snacka sen satte vi oss till bords allihoppa. När vi ätit klart så kom tomten på besök och gav alla snälla barn lite packet och när han gått så fortsatte vi med julklapps utdelning. Alla barn och vuxna blev super glada över sina presenter. Henke och Anders fick en varsin upplevelse av mig och syrran, de ska i väg och åka Ariel Atom det vill säga ett knippe rör, fyra hjul och mycket motor. Den går bättre än Nisse :). SÅ de va skapligt nöjda, När vi fikat och umgåtts ett tag samt småttingarna sov så åkte vi hemmåt. Vanessa kastades i säng och nu blir det till att packa upp alla klappar och lägga dem där de ska vara..ler... Hopps ni haft lika trevligt som vi i dag, och alla som givit min dotter presenter tackar jag jätte mycket för hon kommer bli så glad när hon kan börja leka med allt samt ha allt fint på sig....Och Maggan nästa gång du firar jul med oss så är Jonathan nästan 7 år gammal..ler.. Kramar om er alla kära blogg läsare och hoppas på att resterande av året blir bra och att nesta år blir bättre....Puss på er

 

Dagen i bilder :)

 

Hemma!

 

Hemma hos mormor/gammel mormor

 

Hos syrran!

 

Hemma igen! Vanessas presenter :)

 

Nu är de inne i lekrummet...

 

Henkes present från mig :)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0