Umgås lite med Jonis :)

Jag och Henke började med att städa lägenheten lite när syrran ringde och berättade att hon skulle till BVC med tvillingarna. Jag följde med henne och va med Jonis och Mathias ute i lekrummet undertiden. När hon va klar så åkte vi och gjorde lite ärenden och sen körde hon hem mig och då ville Jonathan följa med hem till mig och det fick han ju. När vi kom hem till mig så tog Henke emot oss och hjälpte Jonis av med ytterkläderna, sen satte vi oss för att käka men Jonis ville inte ha något så ha gick och lekte undertiden. Sen satte vi på Disney kanalen åt honom och så fick han massa frukt och saft så satte vi oss alla i vardagsrummet och kollade på Händiga Manny och annat kul. Syrran ringde vid 17 tiden så åkte vi i väg och handlade lite mat. Sen körde syrran hem mig igen, jag hade jätte trevligt med syrran och barnen.

 

Tack syrran för att jag fick ha honom en stund :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0