Kedjebrev !

Kedjebrev kan vara riktigt drygt att få, men när man får ett sådant här kedjebrev där man får lära sig lite mer om sina nära och kära så är det gansak kul att läsa.

Här kommer en av mina favoriter som jag fick av ÄLSKLINGEN!


Tre saker du kanske inte visste om mig...


Tre jobb jag haft:

Arbetat Lagerarbetare

Arbetat Pimp

Arbetat Produktionstekniker


Tre platser jag har bott på:

Västerås, surahammar och Stockholm


Tre saker jag gillar att se

Babe!

Babe!

Nisse


Tre favoriträtter

Spagetti & köttfärssås

Kött & potatisgratäng

Babe's annanaspaj

 

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu

Hemma i sängen med Babe!

US and A på nått stort dragrace evenemang

Thailand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0