Kanon dag med syrran och familj..

Idag kom resultatet på Joddricks Unique Anupama ”Nova” Ad: Ua & Hd: C på onsdag nästa vecka ska resterande i E-kullen röntgas!

Det fick jag veta av ”Tant” Laila i dag, jag blev lite ledsen till att börja med men sen när hon berättade hur och vad Skk sagt när hon pratat med dem så vände jag på tankarna direkt.  Jag berättade för Henke och sen gick jag till parkeringen för att träffa syrran. Vi åkte till pappas grav för att tända lite ljus och passade även på att tända ljus för farmor och farfar med. När vi va klara så åkte vi till Jysk och kollade lite innan vi åkte och hämtade upp Sandra och Wille. När vi hämtat upp dem så åkte vi till ICA Ettan för att handla lite och så va det en gubbe som drygade sig som fan med sin bil så till sist så blev jag så förbannad så jag tryckte på syrrans tuta för fullt. När vi sedan parkerade så va han på väg till vår bil men så gick han till dörr öppningen i stället och väntade på oss. Jag hoppade ut först och han stirrade på mig så gick han in, inte vet jag om han insåg att det inte va någon ide att ta en diskussion med en höggravid kvinna.  När vi va klara så körde syrran hem mig och så fortsatte dom hem till henne, jag satte mig och ringde lite samtal samt fixade med Försäkringskasse papper i väntan på att Henke skulle hämta upp mig. När han kom så åkte vi och köpte ett presentkort till syrran och en blomma sen bar det av till henne. När vi kom dit så hade de precis käkat klart, vi satte oss i köket och snackade lite innan killarna blev utskickade i vardagsrummet med barnen. Vi pratade om allt och inget samt höll koll på barnen som sprang in i köket för att leka vid oss. När syrran va klar med tårtorna som hon gjorde så dukades set fram och så satte vi oss till bords för att fira syrran på hennes 29 års dag. När kl va närmare 19 så åkte jag och Henke till hans jobb och kopierade lite papper som vi sedan skickade med posten. Sen bar det av hem till oss och n är vi kom hem så tog vi oss en promenad med busan och så träffade vi Tysons husse så vi bestämde att vi skulle till backen på Håkantorp så de skulle få springa av sig ordentligt.  När de sprungit ett tag så fick de leka lite innan vi gick hemåt igen, Nova däckade när hon kom hem och Henke satte sig vid tv för att spela och jag hamnade som vanligt inne i data rummet. Jag har fått mig ett härligt samtal med bästaste uppfödaren Laila Ström som har Kennel Joddricks och nu tänkte jag försöka sätta mig en liten stund vid tv innan det blir natter för oss här hemma.

 

GRAVEN

TÄNDER FÖR FARMOR OCH FARFAR

PAPPAS GRAV

 

HEMMA HOS SYRRAN

EN AV SYRRANS TÅRTOR...MUMMMS



SYRRAN OCH PRINSEN

 

MAMMAS FIXAR MED BLOMMORNA HON KÖPT TILL SYRRAN

 

TÅRTA NR TVÅ :)

 

INVÄNTAR FIKA

 

ÄNTLIGEN DAX :)

NU ÄR KROPPEN MIN SLUT.

 

 

VACKRA BLOMMORNA HON FÅTT

 

HENKE GOSAR MED GABRIEL :)

 

DEN VACKRA HIMMLEN.

 

NOVA OCH TYSON

 

MIN STORA MAGE SOM HENKE VILL TA KORT PÅ HELA TIDEN

 

 



Kommentarer
Postat av: maria

Shiiiitttoooo vilken mage!!!

Å du sexig överdel!!

2010-04-10 @ 10:17:14
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0