Kanon dag :)

Nu börjar våren sakta smyga sig på här i Västerås, Jag och Henke tog en härlig promenad till skolan med Nova så hon skulle få springa i backen samt på gräsplan. Jag stod nere och knäppte kort i den mån jag han med när vårt lilla yrväder kom i full fart. Henke stod längst uppe i backen och kastade pinnar till henne. När hon sprungit i 10 minuter upp och ner så skulle vi gå hemåt och Nova drog sig längs den lilla snön som finns kvar och sen sprang hon i alla pölar hon kom åt. Det är så härligt att titta på henne när hon springer som en tok överalt av glädje. Man kan riktigt se på henne hur mycket hon tycker om det. När vi skulle gå hem så visade jag Henke vart Jonis gick på dagis. När vi kom hem så började vi med maten och gjorde oss klara för Hanna och Jason va på väg hem till oss. När de kom stod jag i duschen så Henke visade dem runt på nedrevåningen . När jag va klar så visade vi dem övervåningen och de gillade vårat hem så det va kul att höra.  V i satt och pratade lite innan Henke började med köttet och när han va klar så käkade vi, vi bjöd på kött med potatis, beasås och sallad. När vi va klara så satt vi och snackade lite innan vi flyttade oss vidare till vardagsrummet, vi snackade lite sen började jag och Henke med fikat och när allt va klart så satte vi oss och kollade på film.  Film nr ett hette Horsemen och den va bra men sjuk och film nr två hette Motherhood och den va bra men ganska seg. När vi kollat klart så fick Hanna och Jason springa till Bäckby för att hinna med bussen och vi gick ut med Nova, men så missade de bussen så då körde vi hem dem. Nu har vi plockat bort allt så nu blir det nog sängen för vår del men det har varit en kanon dag i dag.


Promenad med Nova:)

 

Filmerna vi såg :)

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0