Kanon dag med mamma :)

I dag så körde Henke mig hem till mamma för vi skulle i väg och handla till min tomt. Jag och mamma satt först hemma hos henne en stund och kollade lite i tidningen samt pratade om blommor . När kl va närmare 15 så åkte vi i väg till Blomsterlandet och kollade lite, varav att jag köpte lite blommor och sen åkte vi vidare till Plantagen och kollade. Varav att jag hittade lite med blommor att ha i trädgården, sen gick vi till avdelningen där de har solstolar och diverse och där stod de uppradade mina underbara Baden Baden stolarJ. Jag och mamma la oss i en varsin och efter lite skratt så berättade mamma att hon tänkte köpa en sådan till oss som tack för att hon får ha sina däck hos oss. Jag blev överlycklig och vi började leta efter min udda färg som är lysgrön och svart, de hade som tur va de stolarna inne på lagret. Jag va rädd ett tag att min färg va slut men inte, så nu får Henke köpa en till sig så vi har en varsin men jag tror han väljer en annan färg. När vi va klara så kom vi fram till att vi inte fick plats med något mer i bilen så vi åkte hem till mormor på fika och sen vid 19 tiden så körde mamma hem mig. När vi kom hem så mötte Henke upp oss så gick vi alla hem till oss med allt vi köpt och så visade jag mamma hur tomten såg ut och vart vi ska ha allt och sen va det barnvagns visning och barnrummet som hon inte sätt på länge. När visningen va klar och vi diskuterat lite så satte jag och mamma oss i köket och pratade samt drack tee det va jätte trevligt. Jag har verkligen saknat denna kvalitetstid med min mor.  När mamma hade gått so va jag så glad inom mig för i dag va en riktigt lyckad dag.

 

Min älskade Baden Baden stol :)

 



Kommentarer
Postat av: maria

Vilken härlig dag du verkar haft. Blir super glad att du faktiskt återfår den goda kontakten med din mamma!! <3

Det är på detta sätt man märker själv att man blir vuxnare och vuxnare!!

Varken du eller jag var nog så lätta att leva med när vi var tonåringar...mammor är bäst så är det bara!!!

2010-04-26 @ 09:18:35
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: sväris

Vad glad jag blir för din skull!

Kramkram

2010-04-26 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0