Härligaste tjejerna på besök :)

Efter en kanon dag på stan med syrran och Sandra samt barn så åkte jag hem och väntade in min älsklings tjejer som skulle komma på besök.  När kl va närmare 18:20 så kom det efterlängtade besöket, in kom Jonna och Sara med ett kanon humör som alltid. Vi satte oss i köket och snacka medans vi väntade på att fika skulle bli klart sen förflyttade vi oss in i vardagsrummet för fika och massa skratt. Henke gick och la sig efter en stund och vi fortsatte med vårat skrattande och snackande.  Låter bilderna tala för sig, mycket nöje!

 

Stan med syrran och Sandra:)

 

Hemma hos oss:)

 

Sara ville knäppa kort på min håriga mage! Längtar så tills jag blir av ed allt hår:)

 

Bus på hög nivå:)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0