Gjort lite nytta :)

I dag va det meningen att jag skulle med hem till kusin Johanna på besök men jag ringde upp syrran och sa att jag hoppar. Jag har haft så otroligt ont hela dagen, det är som ett hugg som kommer allt oftare och det gör ont som fan. Sen kliade jag bort en skorpa i går från mitt ben och det slutar inte att rinna sårvätska från det. Så fort jag rör på foten eller står på benet så börjar det rinna, men tycker ju att det borde ha torkat igen från i går men icke. Jag har tagit det lugnt så gott som hela dagen eftersom jag har ont men när älsklingen kom hem så tog vi oss i kragen och fixade rabatten på framsidan samt tog fram utemöblerna på framsidan. När vi va klara så satte vi oss och fika där och det va så mysigt. Blev ju tvungen att ta kort på blommorna jag har planterat i storkrukorna på altanen, när vi va klara med fikat så gick vi ut med Nova så hon fick springa av sig lite och sen satte jag mig på altanen och bara mös och Nova stor och kollade in grannens hundar som lekte på gräsplan utanför huset. Så kom en av grannarna och gosade lite med Nova och sen gick vi in, jag och Henke kollade lite på tv innan vi satte oss och käka . När vi va klara vek vi in tvätt och så satte han sig och spela och jag har suttit framför datorn.

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Mia och Addi

Va fint ni fått det på uteplasten,

perfekt med kompostgallret som staket också.

Börjar det bli tungt nu? När är du beräknad?

Det är visst snack om staffeträff i V-ås den 22 maj, men då har du nog annat för dig?!

Som att föda barn, amma eller byta blöjor o sånt!

Ha en trevlig helg på er.



KRAM

2010-04-30 @ 18:40:48
URL: http://staffinfo.blogg.se/
Postat av: sofia

Va fint d blir:) kramis

2010-05-03 @ 16:30:42
Postat av: Maria

Å så fint det blev <3

2010-05-07 @ 22:38:23
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0