En kanon dag 100427

Syrran ringde och väckte mig vid 07:45 och frågade om jag skulle med ner på stan med Maria och kusin Johanna. Hon berättade att hon kollat upp om vi skulle gå runt eller inte eftersom jag inte pallar går runt. Det va jätte snällt av henne tycker jag att hon kollar det för det är ju jag som sinkar dem.  Jag gjorde mig klar så gick jag och Henke till dagis parkeringen och kollade tvillingarna medans syrran sprang in med Jonathan och Mathias. När syrran kom tillbaks så gick Henke och Nova och vi åkte ner på stan. Där mötte vi upp Maria och Christian så gick vi till Toros kafé . Vi han inte mer än beställa och sätta oss så kom Kusin Johanna med sonen Theo. Vi satt och snackade i ca 2 timmar sen gick vi och letade någonstans att käka på, det slutade med att vi hamnade inne i gallerian. Vi käkade och sen satte vi oss på systrarna för att fika men jag skippade fikat för jag va proppmätt. Vi satt och snacka och så ville äntligen lilla Theo vakna så man fick se honom, jag tycker han är lik sin bror Noah men det tyckte inte de andra. När vi va klara så åkte vi till Marias ungars dagis och lämnade av Maria sen körde vi vidare hem till mig. Men när vi kom in på gatan så såg vi Anders med pojkarna så va stannade och snackade lite och så fick Jonis följa med mig hem för vi skulle till lekparken så skulle köra hem honom sen. Syrran åkte medans jag och Jonis gick hem till mig, Henke hjälpte till att klä på Jonathan ute byxorna och så packade jag med lite frukt och saft så gick vi till lekparken. Henke skulle bara äta så kom han efter, Jonathan provade på det mesta sen satte han sig och grävde i sanden . När vi satt där så kom Tyson och hans ägare så Nova och Tyson lekte lite medans jag satt och kollade på Jonis som byggde en hund hage. När kl va närmare 15:30 så började vi gå mot bilen för att köra hem Jonis eftersom han ska äta vid 16 tiden. Vi tog vägen via gräsplan så Nova skulle få springa lite löst och då började Nova och Jonis att leka för fullt med pinnar. Henke gick och hämtade bilen medans de lekte på plan sen åkte vi hem till syrran och lämnade av go pojken.  Tusen tack för att vi fick ha honom syrran det betyder så mycket och vi trivs med honom så mycket…

 

Stan:

 

Min älskade Jonis:)

En GLAD Jonathan.

 




Kommentarer
Postat av: Maria

Det är alltid lika trevligt att träffa dig!! Ploppa den där bebisen nu så jag får gosa nyfödd snart!!

2010-05-07 @ 22:40:02
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0