Torsdagen den 17/9-09

Hej!

I dag när jag vaknade så blev jag liggandes i sängen i ca 2 timmar för jag mådde så otroligt illa, det va meningen att jag skulle möta upp syrran på stan och följa med henne och Sandra till BVC och sen skulle de med mig och ta prover men det fick jag skippa. När jag väl kom upp så tog jag ut Nov och så tog jag det lugnt i en timme innan jag började med maten . Sofia kom vid halv ett och så kom Henke vid ett tiden så då käkade vi och sen åkte han tillbaks till jobbet medans jag och Sofia umgicks till kl va närmare tre. Hon kollade om det va några av mina kläder som hon kunde ha och sen satt vi och snackade eller rättare sagt jag låg i soffan och hon satt i fåtöljen, jag mådde så illa efter maten så nu har jag kommit fram till att jag inte kan äta varken fisk eller pankaka utan att må dåligt eller rättare sagt knappt få behålla det.  Det va så otroligt kul att ha Sofia här jag har saknat henne så otroligt mycket men som sagt jag mår ju inte så bra så jag är inte nå vidare till sällskap men hoppas hon inte hade allt för tråkigt här med mig. När hon gått så gick jag och Nova och la oss i sängen så sov jag till kl va 15:45 och då gick jag motvilligt upp och hoppade in i duschen och gjorde mig klar, jag mådde illa men fick hålla emot. När jag va klar så tog jag ut Nova och när vi kom utanför porten så kom Henke, Han sprang in och bytte om och jag tog en promenad med Nova innan vi satte oss i bilen och åkte hem till syrran. När vi kom dit så höll hon på med tårtan medans mamma och Sandra satt och matade barnen. Jag tog Mathias till badrummet och tvättade rent honom så kom Jonathan när vi va på väg ut och så va det hans tur att tvättas rent. Vi satte oss i vardagsrummet och busade medans syrran plockade fram fikat. Sen satte vi oss till bords och så öppnade syrran paketen som Mathias fick. När hon öppnat allt och kollat i foto boken han fick av oss så började vi äta tårta och pratade massor. När vi va klara så kom Gun och Lee på besök för att gratta Mathias på hans ett års dag, de fick fika och jag passade på att gå ut med Nova på tomten. Jonathan tog mig sällskap och sen kom Sandra ut efter en stund, när vi varit ute en stund så gick vi in och pratade lite och barnen lekte med deras packet. Jag och Henke åkte hem vid halv sju, när vi kom hem på gården så började vi sparka lite boll med Nova innan vi gick in. Hon fick mat och jag satte mig vid datorn och spelade lite innan jag började med maten och jag mådde illa när jag satte igång men sen gick det över men självklart så gick jag ut och rökte innan vi skulle äta och efter det mådde jag så otroligt illa. Jag åt min mat men efter en timme så gick jag och spydde upp den igen. Jag ska på jobb intervju och vet inte hur jag ska göra, jag kan ju inte säga att jag är med barn för då kanske jag inte får jobbet och samtidigt undrar jag om jag kan hålla det hemligt eftersom jag mår illa. Men det problemet får jag ta då, nu ska jag försöka lägga mig för i morgon kommer Henke och hämtar mig och Nova så ska jag t mina prover och sen ska jag och Nova hem till Sandra M.


DAgens bilder!

Hemma hos oss!

Våran allas Sofia!

 

Hos syrran!

 

Hemma igen!

 



Kommentarer
Postat av: sofia

Har saknat dej oxå rarinr:) puss

2009-09-18 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0