Söndagen den 20/9-09

Hej!

I dag har det varit en kanon dag från början till slut, jag blev väckt av Henke genom att han pussade mig och det va underbart att vakna på det viset. Jag låg kvar en stund efter som jag som alltid mår så dåligt när jag vaknat. När jag klev upp så gjorde jag mig klar sen åkte vi hem till syrran och Anders, killarna skulle leka lite med radiostyrda bilen som Henke hade med sig. Man kan tro att den är som vilken som helst men icke det den här kör i 80 km i timmen och jag säger ju bara det fan man blev snurrig av att titta på när de körde ute på gatan. Jag, syrran och barnen satte oss vid kanten och kollade när killarna körde. När de va klara så gick de in och jag va på tomten med Jonathan och Nova, Jonis lekte för fullt med sin traktor och sin gräsklippare medans jag satt på stolen och knäppte massa kort på dem. Nova sprang mest och snodde ved och sprang om kring med på tomten, sen satte vi oss på altanen och de fikade medans jag slocknade i Henkes knä. Ni undrar kanske hur det gick till och då vill jag bara på peka att jag inte satt i hans knä utan jag låg i soffan och hade huvudet i hans knä.  När de fikat klart så åkte vi hem för att förbereda tills Jonna och Tommy skulle komma, de kom strax efter kl 18. Vi satte oss o soffan och snackade lite innan maten va klar och sen va det film och mat men PS3-an kronglade så det blev ingen film förens efter maten och det va ju lika bra det för jag blev tvungen att göra ett besök på toa och det va ganska tragiskt för jag trodde verkligen att jag skulle få behålla maten den här gången men icke. När vi sedan fick igång filmen så visade det sig att det va den sämsta filmen i världshistorien. Den heter " Watchmen" och jag rekommenderar alla bloggare att aldrig se den. Det är nog de mest bortslösade två timmarna i era liv i så fall, de så gott som pratade igenom hela filmen och den va helt skruvad nej fy fan det bästa med hela filmen det va när eftertexten kom då man visste att det va slut på ens lidande.  När filmen va slut så åkte Jonna och Tommy hem och Henke gick ut med Nova medans jag snackade lite med Matilda och plockade i disken, när han kom in så gick han och la sig och nu tänker jag ta honom sällskap.

Jonna och Tommy 1000 tack för en kanon trevlig kväll det måste göras om fast med bättre film.

Bilderna berättar allt!

Hos syrran!

Så stor hon är inte kan man tror att hon ska gå in i sin 4 månad men det ska hon så är det med tvillingar i magen.

 

Klipper stolt gräsmattan med sin gräsklippare!

Nova busar för fullt!

Mathias äter isglass och så märker han att den är slut så då blir han arg och börjar grina!

Ha ha snacka om att han blir arg när han inte får som han vill..ler..

 

Hemma hos oss!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: wiiwa

Tack för en toppen kväll med god mat, smaskig paj och en urusel film!!

Kramar från Jonna o Tommy

2009-09-21 @ 01:03:19
URL: http://wiiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0