Fredagen den 11/9-09

Nu har jag glömt att blogga igen, typiskt mig.

I går så åkte jag och Henke och hämtade upp Sandra M och Charlie sen åkte vi till gropen så hundarna fick bada när vi varit där ett tag så åkte vi till Pizzerian i Hökåsen och käkade men det gick ju inte så bra för inte fick jag i mig all mat heller nej då självklart så skulle jag börja må illa mitt i allt. Sandras mamma kom och hämtade henne och Charlie och vi åkte strax efter. När vi kom hem så släppte Henke av mig och så åkte han hem till Danne och jag gick in och satte mig framför datorn och spelade lite medans jag väntade på att Jonna och Sara skulle komma. De ringde när de va på väg så då gick jag och Nova mot Ankdammen och där satt de och väntade på oss. Vi pratade för fullt på vägen hem till mig och när vi kom in så satte jag på kaffe och så snackade vi mer, Jonna och Sara började kolla på kort. Efter ett tag så satte jag på potatisen och så började jag laga mat. Vi pratade och skrattade allt eftersom, sen när maten va klar så satte vi på Wallander och så satte vi oss till bords. Filmen strulade massa och när vi käkat klart så kom Matilda och Signe så satte vi på filmen igen men kom sedan fram till att de inte va uppackad helt så då va det ju inte så konstigt att vi inte kunde få igång mitten av filmen. När filmen va klar så åkte Jonna och Sara hem, jag och Matilda satte oss framför datorn och kollade på gammal musik videon från 90 talet det va jätte kul. Sen gick vi ut med hundarna så de fick busa av sig ordentligt.


Dagens bilder!

Nova sitter och väntar in Charlie!

 

Hemma hos oss!

Jonna och Sara kollar på kort!

 

Mat dax!

 

TUSEN TACK TJEJER FÖR EN KANON KVÄLL :)


I dag så åkte jag och Henke och hämtade upp Matilda och Signe så åkte vi ut till VAD så hundarna fick bada och springa i backe, dom hade jätte kul och vi satt i solen och tog det ganska lugnt. När kl va kring halv 5 så åkte vi hem igen, vi körde hem Matilda och så åkte vi och handlade lite innan vi kom hem. När vi kom hem så käkade vi lite och sen satte vi oss i soffan och svulla med godis och serie. Nu har jag suttit framför datorn ett bra tag och Nova har legat och sovit så nu ska jag iväg till Malmaberg där Matilda bor så ska vi ut med hundarna en sväng. Ha det gött

 

DAGENS BILDER!

 

Hemma!

Två flösockar!

 

TACK ALLA FÖR EN KANON DAG PÖSS :)

 

 



Kommentarer
Postat av: sara

tack själv gumman... det kommer bli jätte bra till slut...längtar redan till din mage blir så där stor så man bara vill klappa och känna hela tiden. ta hand om varandra så får vi ses snart igen...Puss

2009-09-12 @ 03:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0