Onsdagen den 16/9-09

Hej hej!

Nu har det varit fullt upp…ler.. Jag och Matilda har packat i 2 dagar och så har vi varit ute med hundarna varje kväll nu så de har fått busa av sig och när vi varit klara med det så har vi gått hem till mig och så har vi druckit te och kollat på tv.  När kl varit närmare 02:00 så har Matilda och Signe gått hem. Sen har det varit samma visa i flera dagar, det har varit kul som fan men snacka om att man märker av kylan på kvällarna nu . Nej nu ska jag till garaget och städa lite i väntan på att Matilda ska komma. I morgon kommer min älskade Sofia som jag inte sätt på evigheter känns det som, ska bli så kul att se henne igen.

 

Bilder!

Tisdag!

 

Onsdag!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0