Måndagen den 21/9-09

Hej hej!

I dag så har det varit ganska lugnt, dagen började med tvätt på morgonen sen satt jag vid datorn och fixade bilder till min andra blogg som jag har och när Henke kom så mötte han upp mig och Nova vid parkeringen. Vi lassa in bilen med skräp och så åkte vi till hans jobb och kastade allt och så följde jag och Nova med in och kollade hur han jobbade. Det va intressant förutom att det luktade för mycket för min del. När vi va klara så åkte vi hem till syrran och umgicks lite när kl närmade sig halv åtta så åkte vi till mamma och hämtade kartonger och sen åkte vi hem.  När vi kom hem så satte vi oss och käkade lite och då kom Matilda och Signe, vi kollade på tv sen tog jag och Matilda ut hundarna på en promenad och så fick de busa lite. När vi varit ute i ca 2 timmar så gick vi hem till mig, Matilda hämtade sin väska och så gick de hem medans jag satte mig vid datorn. Nu ska jag sova för i morgon blir det barnmorskan.

 

Dagens bilder!

 

 



Kommentarer
Postat av: sofia

har du en till blogg? va e d för adress? puss puss

2009-09-22 @ 15:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0