Lördagen den 26/9-09

Hej!

I dag va vi på race och innan vi kom dit så åkte vi till garaget och mötte upp Risvall och Örebro gänget. Mathias och Björk skulle byta till slits däck så de höll på en stund och sen va det bara att vänta tills det va dags för race. Jag klarade inte av att gå in i garaget eftersom det luktade så mycket där inne så jag höll mig utanför med Nova. Som tur va så kom Danne och Zebbe så jag fick sällskap av Zebbe . Vi pratade och lekte med Nova sen visade Zebbe mig hans godis som han stolt visade upp, han va så glad att pappa Danne hade köpt det och sen hade de köpt ett spel och han va eld och lågor när han berättade om spelet och att pappa Danne hade förlorat så han hade slagit knytnäven i bordet . Ja man kan ju inte annat än skratta åt dem, efter en stund så kom även Pablo med dotter och sen kom Micke . Vi stod och snacka de en stund innan jag och Henke åkte i väg till Mc Donalds och köpte en liten hanburgare till mig och så tog jag en dricka till Zebbe. När kl närmade sig 23 så åkte vi iväg till racet , jag och Zebbe gick och ställde oss längst fram som alltid och så filmade jag medans Zebbe berättade allt om bilarna. Jag mådde illa av all rök och varje gång de skulle bränna däck så satte Zebbe upp sina händer för mitt ansikte och sa ”Nu känner du inget eller hur Jessica”. Han är så jäkla go, han pratade för fullt och jag fick mig många goda skratt medans vi stod där. När racet va slut så gick jag och hämtade Nova från bilen så fick hon gladeligen hälsa på alla och som vanligt så va hon omtyckt av alla. Sen körde vi till garaget igen med Mathias och hans polare så de fick byta däck och när de va klara med det så åkte vi till Armens garage för att lämna Björks däck som vi hade i bilen. Ja tyvärr så pajade hans bil så han fick bara åka en vända på racet och det va synd för jäklar va den bilen åkte snabbt och lät. Ja den lät så högt att marken vibrerade och man såg hur det bara lyste i Zebbs ögon när den körde. När vi lämnat däcken så åkte vi till Mc Donalds igen och köpte en handburgare till mig och Henke tog en hel meny, vi åkte hem och satte oss i soffan och käka medans vi kollade lite på tv sen gjorde vi oss klara och gick och la oss.

Tusen tack Danne och Maria för att jag får ha Zebbe på racen, han förgyller verkligen kvällen för mig varje gång. Det är en riktigt underbar liten kille, han lyckas alltid göra en glad.

 

Dagens bilder!

ZEBBE!

 

 

Det blev tyvär inga bilder från racet för jag filmade ju hela tiden när vi va där.

 

 



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blev alldeles tårögd nu... Det är klart att han skall vara med och förgylla din tid. Han blir nog en bra barnvakt med åt eran bebis. Det kommer ju skilja 10 år på dem... :-)

2009-10-08 @ 20:50:06
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0