Lördagen den 19/9-09

Hej hej!

I dag så har vi varit på Parken Zoo hela dagen, det började med att vi åkte och lämnade Nova hos Sofia och Gugge sen åkte vi till syrran och lassade in i bilarna och så bar det iväg till E-tuna för att kolla på djur och åka karusell. Det va familjedag där i dag och vi hade två biljetter så det passade ju kanon att ha med syrran med familj. När vi kom dit så började vi med att åka karuseller sen käkade vi vid 12 tiden och sen gick vi runt och kollade på alla djur innan Anders, Henke och Jonis gick in på Fantomenlandet och lekte. Jag och syrran hade parkerat oss på gräsmattan med filt och kollade lite på när Alkazar uppträdde vid 15 tiden. När det va klart så gick vi ner till karusellerna igen så fick Jonis åka lite till innan han däckade i vagnen. Vi åkte hem vid halv 6 tiden och då tog vi och åkte till Sofia och Gugge för att hämta Nova och hämta mat från IBBES sen åkte vi hem till syrran och kompani . Vi käkade och kollade på tv jag somnade självklart i soffan och när jag vaknade så va det dags att lägga barnen sen kollade vi lite till på tv innan vi åkte hem. Nu ska jag sova för i morgon är det en ny dag.

 

Bilderna säger väll allt!

Ha ha ha så syrran ser ut!

 

 

Träffade Maria med barn och ex!

Danne!

Zebbe!

 

Maria!

 

Alexander!

 

Förevigt kära!

 

 




Kommentarer
Postat av: wiiwa

Vad mysigt ni verkar haft det =) Vi ses ikväll.. Kram!

2009-09-20 @ 13:04:01
URL: http://wiiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0