Kalaskväll! 090927

Kalaskväll!

I går så va det en kalas kväll, vi va hos syrran en snabbis vid fem tiden sen åkte vi och handlade lite inför kvällen. När vi kom hem satte jag på potatisen och sen ringde det på dörren, när jag öppnade så stod Sofia och Gugge där. Vi satte oss och snackade om allt och inget sen kom Henke ut från duschen och då blev det öl dags för alla, ja självklart inte för mig.ler.  när vi suttit och umgåtts ett tag så va det dag för mat, och det va så sjukt gått och det bästa av allt jag fick behålla det.  När vi ätit och Ps3 hade strulat ett tag så satte vi på en film och fikade lite med rabarber paj och godis. När kl va närmare 23:30 så gick Sofia och Gugge hem, jag och Nova tog dem sällskap mot ankdammen sen vände vi hemåt. När jag kom hem så kom Henke med tvätten och så gick han och la sig, jag satt uppe ett tag och tänkte tillbaks på kvällen. Ja jag måste säga att denna kväll va så himla trevlig, det måste göras om.


Puss på er Sofia och Gugge

 

Bilder!

 

 

Tusen tack för en kanon kväll....

 




Kommentarer
Postat av: sofia

Tack själv raring, va jätte trevligt å riktigt god mat:) d får vi göra om snart...puss från oss

2009-09-28 @ 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0