Torsdagen den 8/10-09

Hej hej!

Onsdag:

I dag så åkte jag ner till stan och mötte upp syrran och Maria, vi gick till Mongoliska och käkade sen gick vi runt lite och jag hittade två tröjor som jag köpte sen åkte jag hem och syrran och dem hem till sig. När jag kom hem gick jag ut med Nova igen och sen gick jag och vilade en stund, vid 17 tiden så gick jag hem till Sandra och Wille. När jag kom dit va hennes mamma och Roger där sen när de gått så käkade vi pizza och sen kom Sandras moster på snabbt besök. Vi satt och pratade och sen gick vi till affären och då följde moster Lena med och på vägen tillbaks så åkte hon hem och vi gick in mot ankdammen . Där träffade vi en valp så de fick springa av sig innan vi gick vidare hem till mig och hämtade film . Sen gick vi till Sandra och kollade på film.

 

Dagens bilder!

Hos Sandra!

 


Torsdag:

I dag så har jag varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt, jag och Nova har busat lite och så har hon kampat med sitt rep som jag höll i men inte trodde jag att hon skulle släpa mig och stolen genom lägenheten. När Henke kom hem vid halv fem så åkte vi iväg till Rocklunda skogen och gick så fick Nova springa löst och nosa på allt. När vi va klara så åkte vi hem till mamma och hälsade på ett tag. Henke åkte hem vid 18:30 tiden medans jag och Nova tog oss en promenad hem till Sandra för att kolla på film. När jag kom dit va hennes mamma och Roger där, de höll på att sätta upp hyllor och tavlor. De åkte hem strax efter att jag kommit och då va det dags för Wille att sova, när han somnat satte vi på filmen och så vaknade han igen vid 22:20 tiden när kl va 23:20 så gick jag och Nova hem för han hade fortfarande inte somnat och då tänkte jag att det är lika bra att de får sova än att vi ska kolla klart på filmen. När jag kom hem så satte jag i gång och lagade matlåda till Henke och sen satte jag mig vid datorn. Nu ska jag sova!

 

Dagens bilder!

 

Hos mamma!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0