Lördagen den 3/10-09

Hej hej!

I dag så gjorde vi oss klara när jag vaknade för att åka och köpa mer färg och sen åkte vi till lägenheten och målade en andra gång. När vi hållit på i ca 30 min så kom Maggan och hälsade på och hon hade med sig fika. Henke målade klart sen gick vi ner och fikade i köket, Maggan hade bakat äppelkaka som Henke älskar så hade hon med sig saft till mig och kaffe till dem. När vi fikat klart så skulle han börja med tapeterna men just när han började så kom syrran med familj för att se hur vi skulle bo. Anders och Henke tapetserade medans vi kvinnor och barn gick ner till köket och snackade och fikade lite. Sen när de skulle gå så gick jag och Maggan upp för att godkänna och det blev jätte bra. Maggan åkte hem vid 18 tiden och då började jag och Henke måla barnrummet när vi va klara med det så åkte vi och hämtade mat och sen hem och käka. Som vanligt så somnade vi framför tv men Henke gick upp efter en stund och fixade datorn medans jag låg kvar. När jag gick upp så tog vi en promenad med Nova så hon fick springa omkring och busa lite. Nu har Henke gått och lagt sig och nu tänkte jag göra honom sällskap för i morgon är det sista vändan på barnrummet sen är det klart..ler..

Dagens bilder!

Hade inte kameran med mig så jag tog med mobilen och då bblev det inte så bra bilder.

 

Nya tapeten!

 

När jag kom in i barnrummet så hade Henke skrivit det här på väggen!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0