Lördagen den 10/10-09

Hej!

Nu har jag missat några dagar som vanligt men här kommer en liten resumé om några av dagarna.

FEDAG:

Jag kom till Sandra och Wille jag va där hela dagen men vid 17 tiden så gick jag hem för att Henke och jag skulle till lägenheten och måla. Henke va trött så vi struntade i det och jag gick hem till Sandra igen vid 19 tiden.  När jag kom dit så satt hon i telefonen och sen när hon la på så ville hon att jag skulle kolla på Idol med henne. Jag hatar Idol det är så jäkla tråkigt program men jag pinade mig igenom det. Sandra la Wille och sen va det dags för Idol och till det så bjöd hon på glass och sås, när det äntligen va klart så kollade vi på film och sen vaknade Wille till där mot natten. Jag och Nova mötte upp Henke vid ankdammen så gick vi hem tillsammans, Nova sprang omkring och bara njöt av promenaden. När vi kom hem så satte jag mig framför datorn och in på Facebook sen ropade sängen och Henke på mig.

 

Dagens bilder!

Idol tro det eller ej, men dåligt som fan va det.

 


LÖRDAG:

I dag så åkte jag och Henke till lägenheten och hämtade upp tapetklistret som vi hade där och körde sedan hem till syrran. Vi lämnade limmet och hämtade upp färgen sen åkte vi tillbaks till lägenheten och målade en tredje gång i barnrummet så nu får det vara nog. När vi va klara så åkte vi hem till syrran och fika och käka. När kl va närmare 8 så åkte vi hemåt men vi stannade vid Ica Ettan och handlade lite godis och sen körde Henke mig och Nova till Sandra. När vi kom dit så gjorde vi popcorn och sen va det dags för film igen. Vi han kolla en timme innan Wille vaknade så när Sandra försökt få han och somna om i ca 30 min utan resultat så fick han vara uppe med oss. Han dansade till musiken på filmen och sen gröp han omkring efter Nova. När kl va närmare 23 så somnade han om och vi kollade klart på filmerna. Kl 01:45 så va filmerna slut så jag och No va gick hemåt, Henke mötte upp oss på vägen. När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och Henke gick och la sig när jag va klar med det jag höll på med så gick jag och la mig med Henke och vi kollade lite på tv sen somnade vi.

 

Dagens bilder!

Det färdigmålade barn rummet!

 

Hos syrran!

 

Hos Sandra!

 

 



Kommentarer
Postat av: wiiwa

Det kommer ju bli kanonfint i nya lyan, så glad för eran skull =) Ni får komma över nån dag, kram!!!

2009-10-11 @ 23:33:03
URL: http://wiiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0