En kanon trevlig Lördag samt lite om Sön och Mån 091017-091019

Hej hej!

I lördags så va vi hemma hos Emma och Danne och hälsade på. Vi har inte träffat dem sens Céline fyllde år och det va ju i september. När vi kom dit så va Maggan där och tog hand om Sigge för Emma och Danne va på bio, de kom vid 21 tiden och vi fick fika samt att vi pratade massa om allt och inget. Det va riktigt trevligt och när kl va närmare 23 så åkte vi hem och kollade på Johan Falk de två första filmerna. Vi kom inte i säng förens kl va närmare 4 på morgonen, Nova började löpa i dag så hon va inte alls lika busig som hon brukar utan hon va mest bara kålig. När vi kom till Emma och danne så lekte hon knappt med Kimi utan hon hade mest öronen bakåt och undrade varför kåta Kimi va som hon va.  Vi fick reda på av Emma att Micke/ lillebror sagt till dem att fråga om vi ville låna sakerna efter Céline som de hade lånat. Vi bestämde oss för att vänta till efter Jul och se vad vi behöver eftersom vi kommer att få saker nu när jag fyller år och när det är jul.

Dagens bilder!


På söndagen så åkte vi till lägenheten med massa kartonger och så pratade jag med Patrick om nycklar och diverse. Han sa att han kunde besikta lägenheten på måndag eller tisdag så skulle han lämna in nycklarna och vi kunde flytta in när vi ville. När jag och Henke gick ut med Nova på kvällen så gick vi förbi garaget på vägen hem och hämtade in 4 kartonger.

 


I dag måndag så har jag tvättat upp allt som vi har samt alla gardiner, filtar och diverse. Det blev 8 maskiner och sen har jag packat, det ser jätte tomt ut nu när man inte har gardiner och så börjar det eka eftersom vi tagit ner allt från väggarna. Nu är det inte långt kvar, visar det sig att han lämnar in nycklarna som han sa så flyttar vi in redan nu på lördag. Fan vad kul det kommer att bli, jag längtar så efter att få i ordning i nya lyan… Jag gick över till Sandra en snabbis och hälsade på så då blev man bjuden på smörgåstårta och lite prat innan jag gick hem igen.

 

Dagens bilder!

 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0