En kanon dag ! 091015

Nej men hallå!

I dag har det varit en kanon dag, det är vackert väder och det har jag och Nova utnyttjat . Vi har varit ute och Nova har busat och bara njutit av det underbara vädret, hon har sprungit löst och rullat sig för fullt i det ny klippta gräset. Vi har även varit hemma och vilat lite och så har jag haft ett lovande samtal med min uppfödare Laila. Vi har diskuterat Novas Demodex och Agria, sen kom vi in på hennes glada nyhet. Hon hämtar hem nytillskottet Ella i danmark på måndag så hon blev glad eftersom det är tre veckor tidigare än förväntat. Jag är så glad för hennes skull, sen ska de hitta ett nytt hem till Afrodite och har antagligen hittat ett hem till henne. Efter att vi pratat så passade jag och Nova på att utnyttja vädret igen, vi gick till plan och Nova sprang som en liten tok i gräset och kastade sig hejdlöst på marken och gjorde massa rullningar. Nu har vi kommit hem igen så nu ska vi tat lugnt en stund innan vi går ut igen.

 

Dagens bilder!

 

Lailas nytillskott!

Välkommen Ella till kennel Joddriks!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0