Tack för en kanon dag!

I dag har jag varit på stan med syran och barnen samt Sandra och Wille, vi gick och käkade når vi kom ner på stan. Syran bjöd mig på Mongoliska och när vi käkat så gick vi in i lite butiker och kollade runt lite. Vi mötte Emma och Sigge i Åhléns och sen gick vi vidare, när vi va klara med tittandet så gick vi och fikade och när vi va klara så gick jag och Jonis till Konsum och handlade lite medans syran och Sandra gick till Timari. När vi va klara så möttes vi upp och så gick jag och syrran till bussen och åkte hemåt. Henke hämtade upp mig på Bäckby centrum så åkte vi hem, när vi kom hem så hade Henke tvättat och kopplat in mikron så jag gjorde pankaksmet och så fick Henke grädda dem. Jag pratade med mamma och vi bestämde att vi skulle ses den 28 och göra kransar hemma hos syran samt åka och handla det som behövs till kransarna. När Henke käkat så åkte vi till svärmor och där fick vi fika samt att vi fick en påse med saker som Henke hade när han va liten. När vi hade fikat så satt jag och maggan och kollade på lite kort och sen åkte vi hem vid 21:45 tiden. När vi kom hem så satte sig Henke och spela medans jag satt vid datorn innan jag värmde upp lite pankaka och käkade. När jag ätit så la vi oss i soffan och kollade på French men nu har han lagt sig så jag tänkte göra honom sällskap. Åter i gen tusen tack syrran och Sandra för en kanon dag på stan med era barn.

Dagens bilder!

Söta Sigge!

Jonathan och Sigge!

 

Mathias och William!

Mathias!

Jonis på cafét

Wille på cafét

Mathias på cafét

Jonis följde med mig och handlade!

 

Min mage, ja jag vet men Henke ville ta kort på den så här har ni min tjockis mage.

 

Hemma hos svärmor!



 

Åter igen tusen tack för en kanon dag alla mina käraste och närmaste...Pöss

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-20 @ 02:00:31
Postat av: sara

har väntat på en magbild...fy va fin du är..nu måste vi ses så jag få klappa på kotten lite..mycket liv där inne?...så glad för eran skull...Pussar tänker på lilla nova oxå...måste ju gosa med sessan oxå /Sara

2009-11-20 @ 02:01:53
Postat av: mahlin

Va fin du är! Hoppas allt är bra med dig och att du trivs i nya lyan. Det ser jättemysigt ut och skönt att ha nära till syrran också:-)

Hälsa Claudia från mig.

Kram

2009-11-20 @ 11:25:33
URL: http://detharligalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0