Nya lyan!

Hej hopp allihopa!

I går lovade jag att jag skulle bli bättre på att blogga och även att jag skulle sätta ut bilder på nya lyan så här kommer bilderna. Det kanske inte är mycket för ögat men jag och Henke storm trivs här och Nova börjar äntligen komma in i att vi bor här nu. I morgon ska jag ringa veterinären och se om vi kan få någon tid snarast för Novas Demodex för nu börjar det bli illa. Nej nu ska jag ta ut lite bilder och sen göra älsklingen sällskap i drömmarnas värld. Hahaha ja det lät ju lite så där..ler… Kram på er alla.

 

Här kommer lite suddiga bilder på Nova och Signe tagna i tisdags!

 

Nya lyan Nedre våningen!

Köket!

 

Hallen!

 

Vardagsrummet!

 

Gästrum/spelrum!

Just nu är det förvaringsrum sen när vi fått soffan och köpt tv så ska det in här i stället.

 

Badrummet!

 

Trappen upp!

 

Övervåningen!

Hallen!

 

Vårat sovrum!

 

Badrum!

 

Barnrummet!

 

Så nu skulle jag gå ner och vem väntar inte där nere? Jo Nova så klart :)

Ha ha ha hon försvinner in i mattan!

Där ser man lite av hennes Demodex :(

 

Utsidan på lägenheten!

Vår frammsida!

 

Baksidan!

 

Men det glömde jag ju att berätta. Jag hade vår allas Sofia på besök i dag och vi hade jätte trevligt, vi kollade på film och käkade sen tog vi en promenad så visade jag henne vart jag är uppvuxen någonstans.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0