New Moon!




Ja du i dag har man längtat efter att kl ska bli 18:30 för då börjar bion som visar New Moon. Sofia kom till Bäckby Centrum och där hämtade vi upp henne, sen åkte vi hem till oss och kollade lite på tv medans vi lagade mat. Medans vi käkade så kollade vi på Twilight för att friska upp minnet lite innan bion. När kl v närmare 18 så körde Henke ner oss till stan, vi gick till kiosken för att handla lite godis och sen va det raka vägen fram till kassan för att få ut våra biljetter som vi bokat för 2 veckor sedan. När vi kom ner så passade vi på att gå på toa och sen va det in i biosalong 8, det va tyvärr allt för många snorungar på den här bion och tro mig de hördes. När kl va närmare 18:45 så berättade dom att filmen gått av men att de skulle försöka åtgärda det så snabbt de kunde. När kl va 19 så satte filmen i gång och jag må ju bara säga att ni som tyckte om Twilight ni bör kolla på New Moon för den va grymt bra. Absolut värt pengarna, när filmen va klar så kom Henke och hämtade upp oss så körde vi hem Sofia och så åkte vi hem. Jag satte mig vid datorn efter att vi tagit en promenad med Nova och Henke kollade på tv. Efter en liten stund så gick jag och tog en huvudverks tablett för min huvudverk ville inte försvinna. Jag la mig i Henkes famn och somnade, när jag vaknade så käkade vi macka och te och sen kollade vi lite på tv innan Henke gick och la sig. Jag hade ju sovit så jag va ju inte ett dugg trött, jag satte mig vid datorn och Farmade lite innan jag gick och la mig vid 03:00 tiden.

 

Dagens bilder!

Vackra Sofia

Nova försöker klämma in sig vid mattes tjockis mage.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0