Mycket har hänt sedan vi hördes sist!


Torsdags så va jag nere på stan med syrran, Maria och Sandra samt barn. Vi gick runt lite innan vi gick och käkade på Mongoliska, Henke mötte upp oss på Mongoliska så käkade vi och sen gick han tillbaks till sitt jobb. Vi gick vidare och sen åkte vi hem till mig. Jag gjorde mat så käkade vi lite innan Anders kom, han käkade och sen kom Henke hem vid 17 tiden. Han hade köpt blommor till mig och jag till honom eftersom det va våran 1-års förlovningsdag. Vi fikade lite och satt och snacka medans Jonathan satt vid datorn och lyssnade på gummi björn och Mathias gick efter Nova och skrattade. När de gått så satt vi kvar i soffan och kollade på tv sen tog vi det lugnt resten av kvällen.

Dagens bilder!

De rosa fick jag av Henke och de röda fick han av mig.


Fredags så handlade vi lite gott och sen så tog vi det lugnt och hade riktigt fredags mys, vi käkade gott och sen gick Henke upp och fixade i badrummet. Han ropade på mig och så kom jag då hade han haft upp ett skumbad med levande ljus runt om i badrummet. Vi la oss i badet och bara mös och jag säger då det, fan vad skönt det va för magen att få kokhett vatten på sig. När vi va klara satte han sig vid datorn och jag kollade på tv innan det va dags att sova.

Dagens bild!


Lördags så åkte vi till Bygg Max och fixade lister så vi kunde bygga en ram sen spände vi fast ett tyg som vi köpt och gjorde det till en tavla till vardagsrummet. Jag har fått vänja mig med den men Henke tyckte om den direkt.  Sen tog vi och åkte hem till Lone för hon hade ett Me&I party som jag va med på medans Henke satt i köket med Lones kille och snackade. När det va klart så fick vi mat och dryck, jag ,Maria , Madde, Henke och Lones kille satt i köket och snackade för fullt. Sen kom Danne och Zebbe och hämtade Maria så åkte Madde och en tjej till hem med oss. Vi va väll hemma vid 23 tiden och då käkade jag lite sen satte jag mig vid tv en stund.

Dagens Bilder!

Våran tavla!

 

Hemma hos Lone!

Marias yngsda lilla Chrisitan

 

Söndag i dag och vi har haft trevligt besök av Ulf och Anette, de kom på fika och vi pratade massor om allt och inget sen när de åkte hem vid 18 tiden så pratade jag med Matilda så kom hon och Signe hit vid 22 tiden. Vi tog en promenad hem till syrran för att hämta madrass till Matilda och sen gick vi hem igen. Hundarna fick busa av sig ordentligt och när vi kom in så tog vi kvälls fika och kollade på film. Henke satt vid datorn och spelade och nu har han lagt sig. I morgon ska vi till skogen med hundarna så de får busa av sig ordentligt. Nova blev helt överlycklig när hon fick leka med Signe, hon har ju inte lekt med en hund på så länge så hon behövde få leka av sig. Nu ska jag tat lugnt innan jag ska sova.

 

Dagens bild!

Nova i skogen!

Matilda sitter med min lilla dator och knappar runt på nätet...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0