Kanon dag med Chilenar gänget!

Jag och Nova gick över till syran för att träffa henne och barnen samt Maria och hennes barn, när vi kom dit så hade Maria bara med sig de två minsta. Vi satt och pratade lite innan syran tog fram fika, syrans svägerskor va också där så vi satt i vardagsrummet och käkade det va lite trångt men det gick bra. När vi fikat klart så gick Anders, Anna, Britta, Jonathan, Mathias och lilla Nova ut på en promenad. Vi andra satt kvar inne och snackade lite så kom även syrans granne Åsa på besök, vi pratade om deras studenter och sen mitt i allt så såg vi att syrans granne hade satt upp all ljul belysning på tomten. Syran blev lite chockad eftersom hon tänkte vara först i år med att sätta upp det. Vi skrattade åt henne och sen satte vi oss ner i gen och pratade om allt och inget, Åsa gick hem när Anders och co kom hem . Maria matade lilla Christian och sen gick vi hem, jag hjälpte henne med ena vagnen och när jag dumpat av dem hemma hos hennes föräldrar så gick jag och Nova vidare hem till oss. Vi plockade lite här hemma sen vid 20 tiden så kom Maria, Christian och syran på besök, vi käkade kladdkaka med tee och kollade på Robinson . När det va klart så satt vi och snackade för fullt om allt och inget. Henke kom hem vid 21:30 tiden och när kl va närmare 22 så gick de hem. I dag har jag haft så otroligt trevligt det måste göras om flera gånger….Tusen tack tjejer..Kram på er Love u all

 

Dagens bilder!

Maria med lilla Christian , Jonathan samt Anna

Syran och Mathias

Nova slöar på golvet

Faster Anna med Mathias

Faster britta med brodern Anders

Jag och Jonathan

Maria,Christian och syran

Åsa

Maria med minsta sonen Christian

Stora Jonathan hjälper Mathias och lilla Jonathan med mandarinerna.

 

Hemma hos oss!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0