Hej hallå!


I dag så fick jag ett oroveckande samtal av Sandra M , när vi pratat en stund så gick jag ut med Nova och sen kom syrran och Mathias hit och hälsade på. Vi pratade lite och sen kollade vi på film, när kl va närmare 13:30 så gick jag till dagis och hämtade Jonathan . Först tittade han skeptiskt på mig sen kom han springandes med öppna armar och kastade sig i min famn. Han sa (Moster” jag har sovit och ätit jätte mycket) Jag tittade på honom och kramade om honom ordentligt sen gav jag han en puss på pannan och sa ”men va bra”.  Medans han klädde på sig så berättade han hur de hade varit i skogen och haft tipps promenad och att de letat efter päron. När vi gick från dagis så skrattade jonis till och så sa han ” men jag sa fel och kallade dig för mome ”. Jag tittade på honom och skrattade för det lät så kul när han kom på sig själv. Han berättade hur han ramlat och att han fick ont och sen tyckte han att jag skulle flytta till hus. När vi kom hem till mig så sprang han till syrran och berättade vad som hänt på dagis och sen följde han med mig upp och satte på en maskin tvätt. Vi kollade klart på filmen medans ungarna lekte för fullt. När de sedan åkte hem i cykel kärran så tog jag ut Nova igen och sen satte jag mig framför datorn. När Henke kom hem så satte han på kaffe och strax efter så kom Dala på besök. Vi hade jätte trevligt och efter ett tag så kopplade Henke in X- boxen så jag kunde sitta och spela på den medans de höll på med datorn. Nu ska jag och Henke gå och sova efter en lång härlig dag med kanon besök.

 

Dagens bilder!

Sömn tutan Nova!

Jonathan är så duktig och skalar själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0