Torsdagen den 7/5-09

Hej alla glada!!!

I dag började dagen med lite bus och promenad sen va det mat och så fick Nova gå in i sovrummet så jag kunde göra mig klar. Jag och Nova tog bussen till Aroskooperativet för jag skulle ha möte med brukaren och cheferna. När vi va klara med det så åkte jag och Nova hem till K för att äta lite och sen busade hon lite innan hon fick lägga sig i buren för att sova lite och tro mig hon sov som en stock i ca 2 timmar . När hon vaknade så gick vi ner på stan för att möta upp Sandra M, Nova kollade på alla menisker och bilar/bussar. Vi satte oss på min kusins café och fika lite sen åkte jag och Nova hem, när vi kom hem så busade hon lite sen la vi oss på sängen och vilade båda två men tro inte att hon får ligga i sängen hur som helst. Nej då vi har överkastet på och som sagt bara när vi vill ha henne där så får hon gå upp. I dag har det hänt mycket för lilla Nova men lika glad är hon för det, hon blir ju så otroligt glad när det kommer fram någon och hälsar på henne. När vi vilat ett tag så kom Henke hem och då gick han ut med henne sen gick vi över till Sandra S och Micke. De bor två minuter från oss, när vi kom dit så va lilla Céline vaken så hon kollade på hunden och skrattade och pratade för fullt medans Nova busade för fullt. Sen gick jag hem för Sandra va på jobbet och jag har ingen lust att sitta med grabbarna så jag lämnade Henke och Nova hos ”lillebror” Micke. Det är ganska skönt att få lite tid för sig själv och sen behöver Henke och Nova umgås lite själva med. Nej nu ska jag bränna bilderna jag har på Céline för Sandra ville ha. Ha det så gött nu!

Dagens bilder!!!

Morgon bus!

Jag och allas våran Sandra

Hemma hos Sandra S och Micke!

 

 

 

 

All kärlek till er där ute!


Kommentarer
Postat av: Maria

Så söt liten vovve!! ;-)

2009-05-08 @ 07:03:16
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0