Torsdagen den 30/4-09

Hej alla där ute!

I dag har jag varit ledig hela dagen och det började med att jag och Henke låg och drog oss till kl 09:30 sen gick vi upp och jag hamnade framför datorn medans Henke kollade på tv. Sen vid 12 tiden så messade Maria mig och fråga om vi skulle med och äta så vi gjorde oss klara och åkte ner på stan för att möta upp Maria med barn och syrran med barnen. Vi gick på Mongoliska och käka sen satte vi oss på en bänk och sola lite, syrran och Linda gick till H&M medans Maria satt kvar och vi åkte till IKEA för att köpa ljus till badrummet och det slutade med att vi köpte utemöbler till balkongen. Jag skulle ta stolarna och Henke bordet sen åkte vi, jag trodde att vi skulle hem men vi hamnade på SAAB för att kolla på bil. När vi varit där ett tag och Henke hade pratat ”grekiska” med försäljaren så åkte vi hem. Henke frågade mig hela vägen hem hur vi skulle göra och jag sa till honom att han gör som han vill så länge bilen inte är röd. När vi kom hem skulle vi packa upp utemöblerna och då märkte vi att jag hade tagit bord så vi kom hem med tre bord. . ha ha ha ha. . typiskt mig.  Vi gick ner och tvätta sen när det va klart så gick vi till brasan som låt bakom Emau skolan. Vi mötte syrran och kompani, jag och Jonis gick till fiskedammen så han fick en liten godis påse sen sprang han omkring på gräsmattan medans de andra stod och prata. När vi skulle gå därifrån så mötte vi Anja med barn och mamma så vi tog sällskap allihopa . Jag och Henke följde med syrran hem så va vi där en stund innan vi gick hem, när vi kom hem gjorde vi korv och makaroner sen va det raka vägen i säng för jag ska upp och jobba i morgon.

 

Bilder från dagen!!!

 

Linda letar efter kameran

Linda & Mathias på Mongoliska

 

Maria & Jonathan

 

Henke & Jag

 

Mathias

 

Claudia min älskade lilla syster

 

Henke knäpte kort på mig när jag satt och prova ute

möbler på Clas Ohlson.

 

Vid brasan.

På bild: Sandra L, Syrran, Andres & Henke

 

Jonathan & Adina

 

På bild: Syrran, Anjas mamma & Anja

 

På bild:

Syrran med barnen, Anja med Adina,

Anjas mamma, Sandra L och Leon

 

Henke & Anders

 

Anders & Jonathan

 

På bild:

Sandra L, Syrran, Anja, Adina, Leon & Anders

 

All kärlek till er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0