Torsdagen den 28/5-09

Hej hej!

I dag så har jag tvättat och sen vid 15 tiden så åkte jag och Nova hem till Sofia. Jag och Fia satte oss och fika medans Nova sprang runt. När vi skulle in och hämta mer te så hör jag bara Fia säga nej inte på mattan. Jag kollade ner och då hade Nova kissat på mattan och min fot, jag kom med foten och skulle gå förbi så kände jag bara hur det blev varmt och då förstod vi att hon kissat på foten. Jag fick låna strumpor av Sofia/Fia och så gick vi ut på balkongen och rökte och snacka lite. Henke kom efter en stund och då satte vi oss inne i soffan och kollade på tv. Sen hyrde Gugge film och så bjöd de på ungs bakad falukorv och efter maten så kollade vi på filmen hette Frozen River och den va okej. När vi kollat klart på den så åkte vi hem och Nova käka och sen va vi ut. När vi kom in fick hon leka ett tag sen ställde jag henne i vasken och duschade henne så hon är ren och fin tills i morgon. Nu har hon sprungit omkring som en tok i ca 20 min så vi får se hur läng hon pallar hålla på. Kram på er ses från hälsingland.

 

Bilder från dagen!

 

Hemma hos Sofia & Gugge!

Visar upp Novas tröja!

Sofia och Gugge = Lars - Göran

 

Nova duschar!

Lite godis som beröm!

 

 

All kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0