Torsdagen den 21/5-09

Hej hej!

I dag har vi tagit det ganska lugnt, Henke är bakis så det har mest varit soffan för hans del. Vi åkte och köpte bröllopspresent och lite hundleksaker mm sen åkte vi hem igen. Jag satte mig framför datorn och sen lekte jag lite med Nova innan vi tog vårt pick och pack hem till Qamilla, vi fikade och snackade. Det va jätte trevligt eftersom jag och Qamilla inte umgåtts på många år, hennes kille kom hem vid 20 tiden så då fick jag även träffa mannen i hennes liv. Hon är som en helt ny meniska och han är en stor del till det, hon är så lycklig och glad så man blir helt varm inombords av att se det. Jag och Nova gick hem vid 21 tiden och träffar självklart folk på vägen som ska gosa med henne, jag vet inte men jag tycker det är jätte irriterande när främmande folk bara lyfter upp henne . Och när man säger till dem att man inte gillar det så blir de sura men hur skulle de känna om jag kom och bara lyfte upp deras barn eller hund för att jag tycker de är söta? Fattar mig inte på vissa menisker helt enkelt. Nej nu ska jag sätta mig och skriva lite annat så vi får höras en annan dag, om jag får något skrivande återstår ju att se för nu är Nova så jäkla busig och morrig så man kan ju knappt koncentrera sig…ler.. Ha det bäst nu kram kram!

 

Dagens bilder!

Henke och Nova ligger och sover i soffan!

 

Hemma hos Qamilla och Linkan!

Qamilla

 

Nova myser i deras soffa!

 

Qamilla och Linkan!

 

 

Kärlek till er alla!

 


Kommentarer
Postat av: Q

haha snygga bilder, jag ser ju lagom bakis ut jag med =) osminkad och snygg, hihi.

Det var jättetrevligt att ni kika förbi!

vi ses snart igen!



http://pscyhopinup.blogg.se/

här är min lilla blogg...



2009-05-22 @ 15:44:28
URL: http://pscyhopinup.blogg.se/
Postat av: Q

haha snygga bilder, jag ser ju lagom bakis ut jag med =) osminkad och snygg, hihi.

Det var jättetrevligt att ni kika förbi!

vi ses snart igen!



http://pscyhopinup.blogg.se/

här är min lilla blogg...



2009-05-22 @ 15:46:19
URL: http://pscyhopinup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0