Tisdagen den 26/5-09

Hej hej!

I dag har det varit ganska lugnt, jag och Nova har gjort det vi brukar promenad, mat, och lek. När kl va 13:50 så gick jag till Jonathans dagis för att hämta honom och Nova låg och sov på sängen hemma. När jag kom dit så hade Jonis precis vaknat och jag sa till honom att vi hade lite brottom för Nova va själv och att det är första gången som jag går iväg och lämnar henne själv. Han sprang till dörren och så klädde vi på honom, sen började jag och Jonis att leta efter hans mössa men hittade den inte och personalen va ju inte till någon hjälp för de visste ju inte ens om han hade haft någon mössa med sig i dag. Jag och Jonis gick hem till mig och när vi kom in så vaknade Nova till, hon kom och hälsade sen satte vi oss på balkongen och käka macka med ost och korv samt drack saft. Nova fick slicka ur smörpaketet och när vi va klara så gick vi till lekparken utanför och lekte med sand. Jonathan kom med en fågelunge i handen som han ville äta, jag skrek rakt ut NEJ släpp och så tog jag bort den med en bajspåse. Sen fortsatte vi leka i sanden. Efter ett tag så gick vi upp till dungen och när vi varit där i ca 5 min så kom syrran och Anders med lilla Mathias, Jonathan blev jätte glad och de stannade en lite stund och pratade sen gick jag och Nova in så hon skulle få i sig vatten och de lekte lite i lekparken sen gick de. Nu har jag rensat på databordet och sitter här och väntar på Henke, Nova har lekt rövare här hemma så nu har hon äntligen somnat. Jag ska lägga henne i soffan så jag kan damsuga lite. Ha det gött!


Dagens bilder!

På väg till Jonis dagis, det är den gula byggnaden .


Jag och Jonis är på väg hem från dagis!


Hemma på balkongen!


Ute och leker!


All kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du ser du skulle kunna ha ett barn och en hund!! Perfekt ju!!

2009-05-29 @ 21:22:56
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0