Tisdagen den 19/5-09

Hej hej! Dagen började med att jag gick upp för att göra mig klar till kursen, Henke och Nova klev upp kl 07:20 och så åkte vi iväg för att hämta upp Sofia på skallis. Henke körde oss till kursen som låg inne i ett villa område på gryta så det va inte lätt att hitta. Vi va på kursen från 8-12 så när vi gick ut för att vänta på Henke så kom Sandra S för hon skulle på kursen halv ett. Vi snackade om allt och inget och så åkte vi hem när Henke äntligen kom vid 12:20, Sofia skulle hem och vila innan hon skulle möta upp Sandra och Linda på stan för de skulle gå Vårruset. Jag och Henke käkade och sen åkte han till Garaget för att hjälpa Risvall med sin bil och jag tvättade och satt vid datorn . Efter en stund så blev jag jätte trött och gick då och la mig på sängen med Nova för att vila en stund innan Tilde kom. När kl va närmare 16:30 så kom Annica och Tilde, Annica åkte iväg efter en liten stund så satte jag och Tilde igång med vårat. Tilde dansade för mig och sen kollade vi på djurpoliserna på Animalplanet och vid 18:10 så käkade vi lite och sen satte vi på filmen Mannen som talar med hundar. Annica kom och hämtade Tilde vid halv 8 tiden och när de åkt så kollade jag och Henke klart på filmen sen va det tv dags. Mina serier började kl 21 så Henke tog hand om Nova medans jag kollade på serier och sen kom hon och la sig med mig i soffan. Nu ska jag umgås med min familj kram på er.

 

Dagens bilder!

 

Utbildningen!

Jag och Sofia utanför

 

Sandra S och Sofia

 

Huset vi va i..

 

Hemma igen!

Tilde och Nova

 

All kärlek till er där ute!

 

 


Kommentarer
Postat av: laila

Hello!

Kikar in på din blogg och kollar livet erat! Nova ser strålande ut! Mamma Affrodite hällar med massa kramar! ;)

2009-05-21 @ 21:42:55
URL: http://www.joddricks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0